![ورود 100 هزار کاربر تیک تاک به وب3 با SonicX](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcryptobaz.io%2Fuserfiles%2Fblogs%2Fsonicx-hits-100k-users-on-web3-cover.webp&w=3840&q=75)
Sonic SVM با بازی SonicX بیش از 100 هزار کاربر تیک تاک را به دنیای وب3 وارد کرد
پلتفرم Sonic SVM، یک شرکت بلاکچینی متمرکز بر بازیهای دیجیتال، با معرفی بازی جدید خود به نام SonicX توانست بیش از 100 هزار کاربر از پلتفرم تیک تاک را به دنیای وب3 وارد کند. این بازی که به سادگی و به دور از پیچیدگیهای معمول بلاکچین طراحی شده، اولین قدم برای ورود کاربران عادی به فضای بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.
SonicX سادهترین راه ورود به وب3
SonicX یک بازی ساده در سبک "کلیککن"، مشابه بازیهای محبوب دیگری مانند نات کوین و همسترکامبت است که کاربران با ضربه زدن روی صفحه، حلقههای دیجیتال جمعآوری میکنند. این حلقهها که به شکل ارزهای دیجیتال وتوکن های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، به کاربران پاداشهای مختلفی ارائه میدهند.
ویژگی کلیدی SonicX، کیف پول داخلی آن است که مستقیماً درون برنامه TikTok تعبیه شده است. کاربران میتوانند با استفاده از حساب تیک تاک خود بدون نیاز به مدیریت کلیدهای خصوصی و رمزهای پیچیده، وارد دنیای وب 3 شوند. این سادگی در فرآیند ورود، مانعهای سنتی بلاکچین را برای کاربران عادی از بین میبرد و تجربهای آسان و جذاب از تعامل با بلاکچین فراهم میکند.
موفقیت SonicX در تیک تاک
از زمان عرضه SonicX در ماه گذشته، بیش از 120 هزار کاربر از تیک تاک به این بازی پیوستهاند. این موفقیت نشاندهنده افزایش علاقه کاربران به برنامههای غیرمتمرکز و وب3 است، به ویژه در میان کاربرانی که پیش از این هیچگاه با بلاکچین یا ارزهای دیجیتال تعامل نداشتهاند. این بازی همچنین توانسته است نوعی اثر ویروسی ایجاد کند که کاربران با پیشرفت در بازی، دوستان خود را به مشارکت دعوت میکنند و این روند به سرعت در حال گسترش است.
همکاری Sonic SVM با شبکه سولانا
Sonic SVM که با 12 میلیون دلار سرمایهگذاری پشتیبانی میشود، قصد دارد جایگاه ویژهای در فضای بازیهای بلاکچینی بر بستر شبکه سولانا ایجاد کند. شبکه Solana به دلیل سرعت بالا و هزینههای پایین تراکنشها شناخته شده است و در حوزه دیفای محبوبیت زیادی دارد، اما هنوز در فضای بازیهای بلاکچینی حضور پررنگی پیدا نکرده است.
هدف Sonic SVM از این همکاری، ارائه ابزارهایی برای توسعهدهندگان بازی است تا بتوانند شبکههای اختصاصی بازی خود را بر بستر Solana ایجاد کنند. این شبکهها که به عنوان لایه دوم (Layer-2) شناخته میشوند، امکان پردازش تعداد زیادی تراکنش با سرعت و هزینه پایینتر را فراهم میکنند که در نهایت تجربه کاربری بهتری برای گیمرها به ارمغان میآورند.
آینده SonicX و وب 3
با موفقیت SonicX در جذب کاربران تیک تاک، پیشبینی میشود که این پروژه بتواند به رشد سریع خود ادامه داده و کاربران بیشتری را به دنیای وب3 وارد کند. سادگی استفاده از این بازی و کاهش پیچیدگیهای بلاکچین، میتواند به عنوان یک مدل موفق در آینده برای سایر پروژههای وب3 مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین، با توجه به برنامههای Sonic SVM برای توسعه بیشتر بازیهای بلاکچینی بر بستر سولانا و ارائه ابزارهای پیشرفته به توسعهدهندگان، انتظار میرود که این پلتفرم بتواند نقش مهمی در آینده بازیهای غیرمتمرکز ایفا کند.
نتیجهگیری
SonicX با موفقیت توانسته است بیش از 100 هزار کاربر تیک تاک را به دنیای وب3 وارد کند و نشاندهنده پتانسیل بالای بلاکچین در جذب کاربران جدید است. همکاری Sonic SVM با شبکه سولانا و برنامههای آینده آنها برای توسعه بازیهای بلاکچینی، میتواند به تثبیت جایگاه این شرکت در فضای بازیهای Web3 کمک کند.